Onderwerpen

Mijn account
Kopen
Winkelwagen
Levering
Spaarprogramma

FAQ

Mijn account

  • Zorg dat u eerst uw gebruikersnaam invult, en daarna uw wachtwoord. Als het dan nog steeds niet lukt, neem contact op met uw accountmanager.

  • Als uw account geblokkeerd is, betekend het vrijwel altijd dat u nog een openstaande factuur heeft. Log in op uw account en ga naar Open posten om deze te betalen. Als u alle betalingen hebt bijgewerkt, contact uw accountmanager. Deze zal uw account deblokkeren.

Kopen

  • Gebruik uw kortingscode in het vakje “Kortingscode” bij het uitchecken. Het bedrag van de code staat niet op de bestelbevestiging die u per e-mail ontvangt als u klaar bent met winkelen, maar wel op uw eindfactuur.

  • Ja. Om producten van gecertificeerde kwekers te vinden, zoekt u op de categorie “Specials” in de zij balk aan de linkerkant van de webshop en klik op de filter “Certificaat

  • Soms is het mogelijk om naar een ander land te verzenden voor bijvoorbeeld een bruiloft, maar of we dit kunnen accommoderen hangt af van een aantal factoren. Neem contact op met uw accountmanager om de mogelijkheden te onderzoeken.

Winkelwagen

  • Producten worden automatisch bevestigd voor de door u geselecteerde vertrekdatum 15 minuten nadat ze in uw winkelmandje zijn geplaatst. U heeft 15 minuten na het toevoegen van een item om van gedachten te veranderen en het uit uw winkelmandje te verwijderen.

  • Ja! Als u voor verschillende evenementen op dezelfde vertrekdatum bestelt, kunt u voor elk evenement een bestelreferentie opgeven. Uw factuur wordt gespecificeerd per bestelreferentie. Ga naar “bestelreferentie” in uw account en klik op de ‘+’. Maak vervolgens een referentie aan voor elke gebeurtenis, bijvoorbeeld ‘Bruiloft Sarah’ ‘Bruiloft Lucy’. Wanneer je een product opent in de webshop, selecteer je de bestelreferentie in het tabblad met de pijl.

Levering

  • Wij werken met “Vertrekdagen”. De vertrek dag is de dag waarop uw bestelling vertrekt Nederland. Neem contact met uw accountmanager voor de vertrekdagen.

  • Het hangt ervan af waar u zich bevindt. Neem contact op met uw accountmanager om te weten hoelang het duurt voordat uw bestelling wordt afgeleverd.

  • Afhankelijk van waar u gevestigd bent, kunnen uw bloemen worden bezorgd door een van onze eigen Hoek chauffeurs of via een extern transportbedrijf waar wij nauwe banden mee hebben.

  • Als je een artikel ontvangt dat beschadigd is of niet in goede staat verkeerd, vraag dan een krediet/tegoed aan door binnen 48 uur na ontvangst van de levering foto’s van de artikelen naar de Hoek flowers app door te sturen.

  • Vraag een tegoed aan via de Hoek Flowers app . ( Appstore / Playstore ) U heeft 48 uur na ontvangst van de levering de tijd om credits aan te vragen. Het is belangrijk om foto’s te uploaden van alle items waarvoor u een tegoed aanvraagt. Als u een tegoed voor 5 stelen aanvraagt, voeg dan een foto van alle 5 de foto’s toe.

Spaarprogramma

  • Nadat je een bestelling bij Hoek hebt afgerond, kun je lid worden van Hoek Exclusive. Ga naar: hoekexclusive.com, klik op “Aanmelden” en gebruik uw Hoek Flowers klantnummer, plus het e-mailadres dat is gekoppeld aan uw account om uw Hoek Exclusive account te openen.

  • Nee, het is niet mogelijk om met uw punten bloemen te kopen, maar u heeft wel toegang tot de Hoek Exclusive winkel waar u allerlei leuke dingen voor uzelf kunt kopen of voor uw winkel.